Les nostres classes de música multinstrumental (piano, teclats electrònics, guitarra acústica o elèctrica, bateria, veu/canto, baix, ukelele...) estan especialment enfocades als alumnes de nivell intermedi i avançat.
Amb un repertori (rock, jazz, r&b, pop, soul, boleros o l'estil triat) a mesura, els alumnes aprenen a escoltar-se, a interactuar entre ells i a interpretar simultàniament i en perfecta harmonia com si estiguessin en una orquestra damunt de l'escenari.
Des del nostre centre organitzem múltiples activitats com jam sessions, festivals i concerts dins i fora de la nostra escola, en teatres, auditoris i en sales de concerts a Barcelona. Activitats on molt especialment els nostres alumnes de Combo demostren les seves aptituds per a crear música i interpretar diferents gèneres en Combo d'instruments davant un públic exigent i nombrós.
També oferim classes, “Pre Combo” per als més petits de 6 a 7 anys. On els joves alumnes entren en contacte amb diversos instruments (piano, guitarra i bateria) i aprenen a escoltar, coordinar-se entre ells i a aprendre en grup.